Teenustingimused
31. märts 2025
Käesolevad Teenusetingimused ("Leping") reguleerivad Sunio veebilehe ja Sunio gruppi kuuluvate ettevõtete poolt osutatavate teenuste kasutamist. Kasutades veebilehte või teenuseid, nõustute nende Tingimustega. Kui te nendega ei nõustu, ei ole teil õigust veebilehte ega teenuseid kasutada.
1. Üldine teave
1.1. Veebilehe omanik ja haldaja on Sunio Group OÜ (reg. nr 11430407). Käesolevas dokumendis viidatakse Sunio Group OÜ-le ja selle tütarettevõtetele ühiselt kui "Sunio" või "Meie", mis tegutsevad registreeritud kaubamärgi all ’’Sunio’’ (edaspidi nimetatud ’’Sunio’’).
1.2. Sunio gruppi kuuluvad ettevõtted ja osutatavad teenused:
Järgmised grupi ettevõtted osutavad teenuseid Sunio kaubamärgi all:
-
Sunio OÜ (reg. nr 10116749, KMKR nr EE100444702) – Raamatupidamine, maksualased, äriühingu- ja usaldusfondide, juriidilised, kontaktisiku, juriidilise aadressi ja virtuaalkontori teenused.
-
E-Resident Store OÜ (reg. nr 12490601, KMKR nr EE102411092) – kontaktisiku teenused e-residentide ettevõtetele.
1.3. Sellel veebilehel loetletud teenuseid osutavad vastavad Sunio grupi ettevõtted, nagu on märgitud teenuse kirjelduses. Teenust ostes kinnitate, et sõlmite lepingu otse vastava ettevõttega. Sunio Group OÜ ise teenuseid ei osuta, kui see ei ole teenuse kirjelduses selgesõnaliselt märgitud.
2. Tingimustega nõustumine
2.1. Sunio veebilehe ja teenuste kasutamine eeldab, et nõustute käesolevate Teenustingimustega.
2.2. Kui te ei nõustu kõigi tingimustega, ei tohi te Sunio veebilehte ega teenuseid kasutada.
2.3. Sunio jätab endale õiguse muuta või uuendada Teenustingimusi igal ajal, postitades muudatused veebilehel. Jätkates veebilehe või teenuste kasutamist pärast muudatuste avaldamist, nõustute uute tingimustega.
3. Teenuste kasutamine
3.1. Kasutajaõigus ja piirangud
Teenuseid võivad kasutada täisealised isikud või juriidilised isikud.
Teenuseid ei tohi kasutada ebaseaduslikul ega volitamata eesmärgil.
Klient peab järgima kõiki kehtivaid seadusi ja regulatsioone.
3.2. Kliendi kohustused
-
Klient vastutab oma konto ja andmete täpsuse ning ajakohasuse eest.
-
Klient peab esitama nõutavad dokumendid vastavuse kontrolliks, s.h. tunne-oma-klienti (KYC), tunne-oma-tehingut (KYT) ja tunne-oma-äri (KYB) põhimõtete täitmise võimaldamiseks.
-
Mistahes andmete esitamata jätmise, andmete puudulikkuse või valeandmete esitamise korral võib Sunio keelduda teenuse osutamisest.
3.3. Täiendavad tingimused konkreetsetele teenustele
Igal teenusel võivad olla eraldi tingimused, mis on avaldatud Sunio veebilehel.
Teenuse ostmisel nõustute konkreetse teenuse lisatingimustega, mis koos käesolevate Teenusetingimustega moodustavad siduva lepingu teie ja Sunio ettevõtte vahel.
3.4. Suhtlus ja klienditeenindus
-
Kogu kliendisuhtlus toimub e-posti teel, et tagada teenuse kvaliteet ja vastavus regulatsioonidele.
-
Raamatupidajad ja klienditeenindajad ei osuta teenust telefoni, video- ega rakenduste sõnumite kaudu.
-
Tugiteenuste päringutele vastatakse tavaliselt 1-3 tööpäeva jooksul aadressil support@sunio.ee.
3.5. Teenused veel registreerimata juriidilistele isikutele
-
Kui registreerite meie teenuse Eestis registreerimata juriidilise isiku nimel, loetakse see juriidiline isik käesoleva lepingu osapooleks alates ametlikust registreerimise kuupäevast Eesti Äriregistris.
-
Kui ostate meie ettevõtte registreerimise abiteenuse Eesti osaühingu (OÜ) või mittetulundusühingu (MTÜ) registreerimiseks, kuid ettevõte ei ole veel registreeritud, vastutate isiklikult lepinguliste kohustuste täitmise eest kuni:
-
Ettevõte on ametlikult registreeritud Eesti Äriregistris, või
-
Teenuse osutamine lõpetatakse enne registreerimist.
3.6. Vastavus Eesti seadustele
-
Me kohustume osutama teie ettevõttele teenuseid vastavalt teie valitud teenuspaketile ja kooskõlas Eesti Vabariigi seadustega.
-
Meie kohustus täita õigus- ja regulatiivseid nõudeid sõltub klientide poolt esitatud raamatupidamis-dokumentide ja teabe õigeaegsest ja korrektsest esitamisest.
-
Me ei vastuta ühegi seaduserikkumise ega maksuregulatsioonide mittetäitmise eest, kui see on tingitud kliendi ebatäpsest, puudulikust või hilinenud dokumentatsiooni ja informatsiooni esitamisest.
4. Raamatupidamis- ja maksualased teenused
4.1. Andmete edastamine ja töötlemine
-
Raamatupidamine toimub SmartAccounts tarkvaras. Selles tarkvaras saate koostada ja saata müügiarveid, välja arvatud juhul, kui arveldamine toimub kolmanda osapoole platvormi kaudu ja on meie poolt kinnitatud.
-
Ostuarved ja tšekid tuleb esitada Envoice’i rakenduse kaudu hiljemalt järgmise kuu 5. kuupäevaks.
-
Lepingud, pangakonto väljavõtted ja makseväravate aruanded tuleb saata hiljemalt järgneva kuu 5. kuupäevaks aadressile accounting@sunio.ee.
-
Klient peab võimaldama Suniole kasutajaõiguse oma kolmanda osapoole teenustele – eelkõige panganduse, makseteenuste, müügiplatvormide ja maksuaruandluse teenustele – raamatupidamise ja vastavusprotsesside hõlbustamiseks.
-
Tehnilise võimaluse olemasolul tuleb kliendil võimaldada automaatne andmevahetus API, XML või liidestuste kaudu.
-
Igakuise raamatupidamisteenuse korral töötleb Sunio kliendi raamatupidamise kalendrikuu dokumente ja tehinguid järgmisel kalendrikuul. Teenuste eest arveldatakse selles kalendrikuus, millal Sunio teenuseid teostas, ning mitte raamatupidamisdokumentide ja tehingute toimumise kalendrikuul või kalendriaastal.
-
Sunio teostab kliendi raamatupidamist vastavalt Eesti Finantsaruandluse Standardile ja Raamatupidamise seadusele. Maksualaseid teenuseid teostab Sunio vastavalt Eestis kehtivatele maksuseadustele
4.2. Maksuaruandlus
Klient võimaldab Suniole vajalikud kasutajaõigused oma Maksu- ja Tolliameti kasutajakontol maksude deklareerimiseks ja ettemaksukonto käsutamiseks.
Maksud deklareeritakse igakuiselt, kord kvartalis või kord aastas vastavalt Eesti maksuseadustele, teie ettevõtte profiilile, teie tehingutele ja tellitud teenustele.
4.3. Dokumentide säilitamine
-
Sunio säilitab raamatupidamis-dokumentide digitaalseid koopiaid teenuse kestuse ajal ja kuni 2 kuud pärast teenuse lõppu.
-
Pärast seda dokumendid kustutatakse, kui seadus ei nõua Suniolt pikemat säilitamist.
-
Vastavalt seadusele lasub raamatupidamisdokumentide säilitamise kohustus kliendi ettevõtte juhatusel.
-
Kui soovite oma esitatud dokumentide ja raamatupidamisprogrammist koopiaid, samuti raamatupidamisprogrammi ja kuludokumentide programmi kasutajaõiguseid pärast raamatupidamis-teenuse lõppu, saame neid teile pakkuda lisatasu eest.
-
Teie soovil anname teile ajutise kasutajakonto dokumentide allalaadimiseks. Kui tehnilised piirangud seda ei võimalda, edastatakse failid digitaalselt.
5. Tellimused ja maksetingimused
5.1. Tellimused ja arveldus
Teatud teenused on korduva tellimuse alusel (kuu- või aastapõhised püsimaksed).
Esimene arvelduskuu on ostu sooritamise kuu, sõltumata ostukuupäevast.
Püsimakseid arveldatakse kuni tellimuse lõpetamiseni.
5.2. Makseviisid
Maksete valuuta: EUR (€).
- Pangakaardid
- Pangaülekanded
- SEPA otsekorraldus
Makse töötlemise teenuseid osutab Stripe.
5.3. Viivised ja lepingu lõpetamine
Kui makse ebaõnnestub, võib Sunio teenuse peatada või lõpetada.
Tasumata arved võidakse tasaarveldada Maksu- ja Tolliameti kliendi ettemaksukontolt.
Jätame endale õiguse rakendada tähtajaks tasumata maksetelt viivist 0,25% iga tasumisega viivitatud päeva eest.
5.4. Teenuspaketi kohandamine
-
Kui teie ettevõtte profiil muutub ja ei vasta enam teie praeguse teenuspaketi nõuetele, jätame endale õiguse uuendada teie teenuspakett kõige sobivamale variandile, mis vastab teie muutunud äriprofiilile.
-
Kui me lõpetame konkreetse teenuspaketi pakkumise, vormistame teid kõige lähedasemasse olemasolevasse paketti, mis vastab teie teenusevajadustele.
-
Teid teavitatakse kõigist teenuspaketi muudatustest, ja kui te ei nõustu uue paketiga, on teil õigus lõpetada tellimus 30 päeva jooksul alates teavituse saamisest.
-
Kui jätkate teenuse kasutamist pärast 30 päeva möödumist, loetakse see uuendatud teenuspaketi aktsepteerimiseks.
-
Teenuse muudatused, sealhulgas hinnakirja või tingimuste muutused, võivad toimuda ette teatamata. Teie kohustus on korrapäraselt külastada meie veebilehte, et tutvuda teenustingimuste ja hinnakujunduse uuendustega.
5.5. Korduvteenused ja maksed
Mitmed meie teenused on oma olemuselt korduvtellimused. Nende hulka kuuluvad, kuid ei ole piiratud järgnevatega:
- Igakuised raamatupidamis- ja maksualased teenused
- Palgaarvestusteenused
- Igakuised või aastased juriidilise aadressi ja kontaktisiku teenused
- Virtuaalkontori teenused
- Aastaaruande koostamine ja raamatupidamise aastapõhine teenus
Kui ostate mõne neist teenustest, käsitletakse seda korduva tellimusena, ning teiega arveldatakse igakuiselt või aastaselt, kuni tellimus tühistatakse.
Korduvate teenuste maksed töödeldakse samal makseviisil, mida kasutasite algse ostu sooritamisel, kui ei ole kirjalikult kokku lepitud teisiti.
-
Teenuseid tellides teadvustate, et teatud lisateenused ja tasud ei pruugi sisalduda tellimuse põhipaketis ning neid võidakse arveldada eraldi. Te annate meile loa esitada selliste teenuste eest täiendavaid teenusarveid ning võtta teie makseviisilt tasu selliste lisateenuste eest vastavalt vajadusele.
-
Te nõustute, et meil ei ole kohustust eelnevalt teavitada teid püsitellimusele lisanduvatest lisatasudest.
6. Raha tagastamise poliitika
6.1. Kui teenuse osutamisega on alustatud, ei ole raha tagastamine enam võimalik.
Kui ostetud teenust ei ole võimalik osutada vastavusnõuete tõttu, võime tagasimaksele rakendada teenustasu..
Ettevõtte registreerimise teenuse eest makstud summasid ei tagastata, kui klient ei esita vajalikke dokumente või ei lõpeta registreerimisprotsessi.
6.2. Teenuse lõpetamine
-
Te võite oma tellimuse lõpetada, teatades sellest aadressil support@sunio.ee.
-
Kui tellimuse lõpetamine on võimalik teie kasutajakonto kaudu, võite teenuse tühistada ka veebis.
-
Jätame endale õiguse keelduda teenuse osutamisest või lõpetada teenus igal ajal ja mis tahes põhjusel, sealhulgas kui esineb mõni järgnevatest, kuid mitte ainult: Käesolevate Teenusetingimuste rikkumine, Õiguslikud või regulatiivsed piirangud, Äriliselt põhjendatud otsused.
Kui teenus lõpetatakse meie tingimuste rikkumise tõttu, ei tagastata makstud summasid.
7. Keelatud tegevused
Te ei tohi kasutada meie veebilehte ega teenuseid järgmistel eesmärkidel:
-
Ebaseaduslikud või volitamata tegevused, sealhulgas maksuseaduste, rahapesu tõkestamise seaduste, terrorismivastaste seaduste, massihävitusrelvade leviku tõkestamise seaduste ja rahvusvaheliste sanktsioonide seaduste rikkumine.
-
Ebaseaduslikud tegevused või intellektuaalomandi õiguste rikkumine.
-
Äritegevused, mida me ei toeta, nagu on kirjeldatud meie veebilehel.
-
Tehingud osapooltega, kellele on kehtestatud rahvusvahelised sanktsioonid.
-
Ahistamine, väärkohtlemine, laimamine või diskrimineerimine.
-
Viiruste või pahavara levitamine.
-
Petturlik või eksitav tegevus.
Nende tingimuste rikkumine võib kaasa tuua teenuse kohese lõpetamise ning võimaliku õigusliku vastutuse.
8. Vastutuse piirang
-
Sunio ei garanteeri teenuse katkematut ega vigadevaba toimimist või osutamist.
-
Me ei vastuta otseste, kaudsete, juhuslike ega tulenevate kahjude eest, mis võivad tekkida meie teenuste kasutamise tagajärjel.
-
Meie koguvastutus on piiratud summaga, mis on teenuse eest tasutud viimase 2 kuu jooksul.
9. Vääramatu jõud
-
Sunio ei vastuta viivituste ega kohustuste täitmata jätmise eest, kui need on põhjustatud asjaoludest, mis ei allu Sunio mõistlikule kontrollile, sealhulgas, kuid mitte ainult: loodusõnnetused, epideemiad või pandeemiad, sõda, terrorism, rahutused, valitsuse piirangud, elektrikatkestused, streigid või tarnijate ja alltöövõtjate (sh interneti- või majutusteenuse pakkujate) tõrked.
-
Sellisel juhul teeb Sunio mõistlikke pingutusi teenuste osutamise jätkamiseks esimesel võimalusel.
10. Kohaldatav õigus ja vaidluste lahendamine
Lepingu suhtes kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusi. Vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi kohtutes.
Kontaktandmed
Kõigi küsimuste korral, mis on seotud nende Teenusetingimustega, võtke meiega ühendust:
📩 support@sunio.ee
